Overzichten vogels en foto's

dinsdag 22 juni 2010

Even macro spelen


Toch maar weer op pad in mijn eigen wijk, waar ze me kennen, dus hopelijk geen politie...

In de brandgang tref ik gelijk een bruine pad. Leuk om even te spelen met de macro, ondanks de schaduw. De pad werkt lekker mee, dus kijk ik het beestje diep in de ogen. Gelijk merk ik dat je toch beter een statief kunt gebruiken, maar met de lens op de grond en ik op mijn buik lukt het toch.

Dan op weg naar de knuffel-uilen. Ik vind er één, en ga verder met de macro. Een paar open deuren als een Lantaarntje en een Soldaatje, en een paar leuke planten.
Het geinige is dat je soms bij het bewerken op de computer weer leuke dingen ontdekt: Ik had 'm bijna weggegooid omdat de bloem niet scherp was, maar ontdek net op tijd de luizen. Toch een leuke foto.....!

Geen opmerkingen: