Overzichten vogels en foto's

vrijdag 14 oktober 2011

Oudje

Het is de dag na de 300. Een beetje vreemd is dat ik niet euforisch ben, en dat ook niet wordt. De 7D die ik toch meestal gebruik vertoont kuren. Dus even naar de dealer om te zien of dat te verhelpen is. Het antwoord is "ja" maar het kan wel een week of vijf duren. Dat helpt niet....

Even langs mijn oude moeder, en dan naar Zaans Rietveld om weer even te wennen aan de 40D die ik altijd reserve houd. Deze camera mist een paar features die ik regelmatig gebruik, en vooral de focus werkt wat anders. Maar, met even oefenen en een willige Torenvalk komt het gevoel al weer snel naar boven. Er is immers een tijd geweest dat dit mijn standaardcamera was, en toen waren de foto's echt niet veel slechter, of het lag vast niet aan de camera.

Het is zonnig en fris. Mooi schoon weer! Een Buizerd en een stel Torenvalken hebben het voorzien op een grote groep Graspiepers die heen en weer vliegt onder de druk van al die jagers. Ik hoef dan ook maar een beetje te wachten tot de valken naar me toe komen.





Geen opmerkingen: