Overzichten vogels en foto's

maandag 7 mei 2012

Vogelwerkgroep

Een gezellige avondwandeling met de vogelwerkgroep Woerden vanavond brengt me een paar uur naar de Groene Jonker. Door de telescopen van de meer ervaren vogelaars toont de familie van der Meer de leden de prachtige soorten van dit gebied.


Ik houd me vooral bezig met de Snorren, een stuk of vijf in totaal. Even oefenen met de filmoptie van mijn 5D Mark II. De Snor geeft gelegenheid om te spelen met de instellingen: sommige liedjes duren onafgebroken meer dan een minuut. Druk op play voor het liedje.



Leuke avond!

1 opmerking:

Maria zei

Leuk zo'n wandeling in het door ons zo geliefde gebied De Groene Jonker, wat nu geheel los gaat in voorjaarsgeluiden! Ik had de Snor daar ook voor het eerst gezien en geplaat, dus extra belangstellend je super mooie plaatje. Maar het geluidje is heleaas currently nog available...dus ik kom hier later nog even terug.
groet
Maria