Overzichten vogels en foto's

vrijdag 7 februari 2014

In het water

Als je veel dure spullen koopt van Canon, mag je lid zijn van de serviceclub; CPS. Niet dat dat veel oplevert, maar nu heb ik een kaartje voor de bijeenkomst van de Vereniging van Natuurfotografen in Burgers Zoo. Gratis! Met de hele dag toegang tot de dierentuin!

Maar, het zeikt. De hele dag. Bijna alle dieren liggen suf in schuurtjes en het licht is ook niet best. Met 3200 ISO op de teller lukt het toch een paar aardige foto's te maken….







Na een uurtje wandelen besluit ik dit trieste park te verlaten. Ik rijd even door naar de Bruine Klauwier die zich in de regen ook niet best laat bekijken. Terwijl ik daar sta, aan de Duitse grens, komt de melding dat de Roze Pelikaan in Zeeland wild lijkt te zijn. Omdat ik dat nooit ga halen voor het donker: morgen misschien….?

1 opmerking:

Maria zei

foto 1, had je aan zijn jasje getrokken? foto 2 erg grappig, foto 3 vind ik heel mooi, foto 4 zielig ;-( , foto 5 sneu in de nattigheid, foto 6 heel leuk. de bruine klauwier.......niet en de roze pelikaan? ben benieuwd! Als het een "echte"is, wel een wereldwaarneming hoor. Jammer dat ik ff niet achter het stuur mag/kan.
groet,
Maria