Overzichten vogels en foto's

donderdag 18 februari 2016

Costa Rica, de resultaten

Een dag of vier ben ik al vrijwel onafgebroken bezig met het verwerken van mijn vakantie in Costa Rica. In de afgelopen twee weken hebben jullie door acht korte berichtjes al mee kunnen kijken. Het is ondoenlijk om het hele verhaal op te schrijven in een blogbericht: daarvoor is te veel te vertellen en teveel gezien. Ik kies er voor om een aparte pagina aan te leggen voor de plaatjes van mijn reis. Bovenaan vind je de link. Op die pagina zal ik, lopende het ontwikkelen van de (ruim 5000) foto's, steeds weer wat nieuwe beelden opnemen.

Een methode waardoor de kolibries echt om je oren vliegrn

Ondertussen is Nederland weer mijn vogelgebied: een plaatje van de Steenuilen was natuurlijk na drie weken het eerste shot.

1 opmerking:

Maria zei

Waanzinnig! Wie kan nou zeggen: De kolibries vlogen om me oren ;-)) Je aparte blog ziet er nu al fantastisch uit en zal ik regelmatig weer bekijken. Heerlijk! Je hebt wel een geweldige vogelvakantie gehad!! Dan maar weer "gewoon"een steenuiltje en je staat weer met twee benen op de Hollandse nuchtere grond. Zeker wennen aan onze minder kleurige vogels.Blij dat jullie weer safe terug zijn...
groetjes,
Maria